Hovoří bytosti plodin

Plodiny jsou samozřejmě projevem plodivné síly matky země - Živy. To je inteligence, která se skrze ně projevuje. Vnímáš-li tvář Živy za všemi plodinami a projevuješ vděčnost za její přítomnost, zajistíš si hojnost. Hojnost nemusí mít nutně podobu materiálního blahobytu. Můžeš zažívat hojnost duchovní přítomnosti, dostatek životodárné energie. Cvič se ve vnímání a oceňování hojnosti i v jiných dimenzích života, než je materiální! Pak se můžeš živit prostou přítomností plodin skrze harmonii v poli soucitu. Rostliny jsou vyživovány Živou a skrze bytosti rostlin se můžeš s touto životodárnou esencí matky země spojit i ty a nechat se jí vyživovat! Pak zažíváš hojnost a nemusíš přitom mít nijaké zvláštní výnosy plodin. Prostě stačí pokorně přijmout úrodu takovou, jaká je. Hojnost pokory, skromnosti a jednoduchosti ti zajistí dostatek Živy. A rostlinám se bude na tvé zahradě žít dobře ve společném poli soucitu, které tvoříš ve spolupráci s Živou.

Tak můžeš zažít hlubší spojení s bytostnou úrovní každé plodiny a poznat, jaké dary ti přináší do tvého života odměnou za tvou péči a prostor, který ji na zahradě dáváš.

Naslouchej srdcem poselství bytostí rostlin a uvidíš věci, které jsi dříve nevnímal. Tyto nové vjemy ti přinesou pocit naplnění, jaký sis dříve nedokázal ani představit!



KUKUŘICE MALOVANÉ HORY

Jsem kukuřice. Přináším do tvého života sílu, odolnost, schopnost čelit nepříznivým podmínkám. Svojí pestrobarevností v tobě rozehrávám symfonii různorodých projevů, které jsou sjednoceným projevem tvé bytosti. Přináším nové barvy na tvůrčí paletu tvého života. Budeš-li mi dávat láskyplnou péči, dostaneš ode mne všechny tyto dary, které tě učiní bezpodmínečně radostným.


FAZOLE 

Jsem fazole. Dám ti do života dar schopnosti spojit se s druhými a pracovat v kolektivu. Spolutvoření ti v životě přinese harmonii a radost pokračovat v práci tam, kde druhým dochází inspirace. Svým bujným růstem přetvořím vzor tvého života a vnesu do něj nový úhel pohledu na staré věci. To ti umožní pokračovat v životě i v situacích, kde to dříve nešlo.


DÝNĚ

Jsem dýně. Silou svého růstu překonám všechny překážky a obsadím nová území. Naučím tě této dovednosti, která ti umožní s radostí poznávat nové a těžit z nových zkušeností moudrost, která ti přinese hojnost. Na dosažených územích se cítím jako doma a dokáži na nich dlouhodobě přetrvat i po generace. Sdílím s tebou tuto svou dovednost a tak přináším do tvého života trvalost.


BRAMBOR

Jsem brambor. Každý mě zná, ale málokdo mi rozumí. Dávám totiž všednost, která většinu lidí nudí a tak mi nenaslouchají. Ale jen to, co je všední, je živeno nejhlubší láskou, protože jen ta má schopnost být přítomná v každém okamžiku života. Kdyby nebylo všedního, nic nevšedního by nemohlo existovat. Všednost je základna života, na které může život rozkvétat. Naučím tě cenit si všedních věcí a nalézt v nich hlubokou hodnotu, jakou je stabilita.


KAPUSTA

Jsem kapusta. Je mou přirozenou schopností růst v obdobích, kdy druzí strádají. Ráda se s tebou o toto umění podělím, abys mohl ožít, když druzí padají únavou. Přinesu ti schopnost čelit velmi nepříznivým podmínkám a nalézt smysl života tam, kde se zdá, že žádný není.


ŘEPA

Jsem řepa. Naučím tě schopnosti být mezi prvními, kdo objevují nové a radovat se z malých úspěchů a prvních krůčků, které však svým opakováním přináší nový rytmus života. Stálá mladost a svěžest je mým darem pro tebe.


SLUNEČNICE

Však znáš tu píseň, ve které se zpívá "tak jako slunečnice každým dnem, tak i já otáčím se za sluncem". To je můj dar pro tebe. Když stále sleduješ zdroj světla v sobě, který znáš pod názvem hlas srdce, umožní to bohatý rozkvět tvého života, který přinese množství semen v podobě úspěchů a realizace tvých záměrů. A nezapomeň, že jedním z nejdůležitějších záměrů tvého života je duchovní uvědomění a rozkvět moudrosti!